Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

fredag 24 januari 2014

24/1

hej på er! min dator är fixad och jag är överlycklig att slippa allt skitvirus som kom när jag försökte ladda ner word, hahah.. men nu är allt fixat och klart och min dator är åter hemma :) 
Har inte hänt speciellt mkt den här veckan, jobbat dansat osv. avslutade jobb veckan med lite god mat på red brick, det satt fint. mitt shopping beroende går inge vidare heller, haha har väl köpt lite nya träningskläder, behövligt i oförsäg. min tandblekningspenna hämtade jag ut idag, får väl se om den funkar. och en skinnjacka från jofama by kenza blev beställd igår, visar den så fort jag får den.
Har även fått en kommentar om jag skulle kunna vissa lite smink jag använder, hur jag sminkar mig osv.. ska väl försöka slänga ihop ett litet smink inlägg framöver =)




Inga kommentarer: