Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

tisdag 13 mars 2012

Whatever you are, be a good one.

God dagens på er, jag är faktiskt oväntat glad även om jag inte mår speciellt bra, stannade hemma en dag till, så dagen har besått utav desperate housewives of atlanta och projet runway.  älskar dessa program.
Ikväll börjar även det nya programet Lyckan i LA jag bara måste se det! ni förstår att jag älskar såna program där man kan drömma sig bort lite.och att dem som är med i programmet är lite extra bimbo blonda gör det ju bara ännu roligare att titta. Aja nu ska kolla lite kläder på Internet, måste även beställa en ny parfym, min brittan parfym har tagit slut:( så blir väl att ta och beställa en ny någon dag, fick ju faktiskt min lön specifikation idag som var mkt bättre än förväntat,även en utav anledningarna till att jag är glad! 



Inga kommentarer: