Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

torsdag 19 april 2012

Hej Hopp

Eftersom jag har varit så dålig på att blogga de här senaste dagarna får jag ta och göra det nu istället,lite bilder slängs nog in på den senaste dagarna med!
iallfall så fixade Louise och nicole körkortet igår! stort grattis!firades med raggar runda i stan idag och lite flötttiiig mat på pizzan, förbaskat gott. jag lyckades även gå till bussen imorse, med en satans träningsvärk, och nu kan man ju tycka att jag är hurt bulle, men neep, hade nämligen inget annat val än att sätta på med tränings dojjorna och gå.
härom dagen fick jag även en liten present från sofis mode i postlådan, nämligen nya tidningen tsm med rött läppstift och någon ögon skugga, tillhörde visst prenumerationen, så tack tack! 
ja, har väl inget mer att informera er om utan slänger in några bilder, mina super söta katter får hänga med på en bild! :)








Inga kommentarer: