Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

onsdag 30 maj 2012

Godkväll på er

Ligger just nu i sängen, dagen bjöd på lite mys på stan tillsammans med rasmus, han köpte lite nya kläder och sådär, själv köpte jag inget, bra gjort utav mig. lyckas  nästan jämnt få med mig något jag inte ska ha, men inte idag inte. senare blev det till solstudion för en 15 minutare och sedan hem till Degerfors där mamma och pappa hade köpt lite grejer till oss. fick två träningströjor dock aningen försmå så blir att bytta dem på fredag , fotbolls strumpor och en ny kudde, äntligen säger jag! har nämligen fått haft en typ "prydnads kudde" och sovit med då min kudde blivit snodd av en viss latmask som ligger bredvid mig och znooozzzar som aldrig för. idag blev även skara bokad, lycklig tjej! 
nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Sofis mode tidning som kom i brevlådan igår, natti natti på er !


Inga kommentarer: