Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

tisdag 5 juni 2012

Lycklig

Å jag är så himla glad, sista lektionen för dagen skulle vi får reda på våra matte prov, å jag blir nästan jämnt så nervös så att jag ramla av stolen, och får typ ångest för att jag vet att det alltid går skit,har ni känt nån sådan ångest någon gång? det är hemskt vill jag lova! men denna gång blev det ett litet glädje rus,jag lyckades klarade det, med det var hårfint kan man säga, och jag bryr mig inte om det är ett g- det är ju ändå ett g liksom, lyckligare slut på skolan kan det ju fan inte bli, de andra betygen rullar in som de ska, och jag det går faktiskt  bra, ska ta tag i matten till sommaren och vår terminen  så att jag bane mejj klarar matte C, det är ju ändå ganska bra att ha det om man ska läsa vidare. så det blir plugg plugg i sommar, jobb och körkorts traggel ! 


  

Inga kommentarer: