Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

lördag 1 december 2012

hör upp!

Nu är det så här att vi har börjat med projektarbetet i skolan eftersom vi går i trean, och jag har valt att skriva om skönhet osv. och har därför gjort en liten beauty blogg dör jag kommer att skriva om och testa produkter, ge lite tips osv. ja ni förstår nog. jag vore då jätte tacksam om ni söta bloggläsare ville  gå in och läsa lite och kanske svara på läsarfrågan som kommer att komma upp  varje vecka.  den här bloggen kommer så klart att finnas kvar, jag skriver ju lite mer om vardagen här och sådär och på den andra bloggen kommer jag att rikta in mig lite mer på skönhet. gå in och läs bloggen här! den är än sålänge under konstruktion och kommer kanske att ändra utseende lite.
ja det var väl bara det! tack på förhand! =)


Inga kommentarer: