Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

lördag 9 februari 2013

trött tjej

Jag är galet trött idag, har inte en aning om varför,  sofia och nicole var här en sväng på kvällen igår, blev lite mys med pizza och godis, kollade även på taken 2, ja dör va bra den var! har jobbat lite idag och nu ska jag väl bara ta det lugnt blir förmodligen att skjutsa in några till statt ikväll, sen blir det nog sängen.
i veckan kom student mössorna, tiden går så fort! galet! har även varit i väg och hämtat mitt körkort, stolt. har även hunnit med att färga håret, typ rödaktigt och  varit på gymmet. igår åkte jag till team sportia och köpte eller ja fick utav bästa killen ett nytt tränings linne,  känns lite mer pepp att träna med fina träningskläder, eller vad tycker ni? nu ska jag sätta mig och leta lite skall till min mobil :) ursäkta kvaliteten på bilderna har tagit kort med gamla mobilen :)



Lite nya lack =)

   

Inga kommentarer: