Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

torsdag 27 juni 2013

I´m Back

Oj oj det var längesen jag skrev här, har hänt så himla mkt på den här tiden  jag inte har bloggat att jag inte kan skriva det i ett inlägg, Alanya , studenten  midsommar börjat jobba, flyttat osv, så ni förstår nog att allt inte får plats i ett inlägg! ska försöka göra lite inlägg med bilder  och sådär den här veckan och kommande vecka! bland annat lite bilder från resan, student dagen lägenheten a ni förstår!
Jag har ledigt i sex dagar nu från jobbet så jag och dilan passade på att ta en shopping dag, åkte till dollarstore som är ny öppnat i Hallsberg och köpte lite nödvändigheter, blev även en sväng på stan i Örebro, kikade in på entré och köpte min efterlängtade tvättmedelsburk,den fanns dock bara i svart så jag får köpa den andra imorgon eftersom jag ska ditt igen med sofia. hittade även lite annat smått, så som servetthållare,ballerina skor, och lite nya undisar, passar även på att slänga in en bild på min underbara klänning som kom med posten i veckan, jag älskar den! =)



















Inga kommentarer: