Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

onsdag 16 april 2014

16/4

Älskar vädret just nu! blir bara grönare och grönare för varje dag.nu är det min tid på året älskar vår och sommar. fick med mig rasmus på en liten kvällspromenad igår i solen, så härligt!!
har inte kunnat tränat typ på en vecka, ont i halsen osv, och den här veckan är det typ uppehåll överallt då det är påsk! hallå? är det inte då man vill träna? dom har iallafall super zumba imorgon på 1,5 timme som jag hade tänkt att gå på. har även bokat in en del träningar på gymmet, dock var typ core passen och body combaten uppbokade. så får fylla i direkt när det kommer nya listor osv. så länge får jag försöka träna annat, måste skaffa mig en almanacka så jag kan få lite ordning och reda på allt som är inbokat ! :) annars idag så har jag jobbat och efteråt tog jag mig en sväng ner till mobråten för att hälsa på kusinen har även hunnit med att handla lite inför imorgon, är ju långhelg så tänkte festa till det lite med skagentoast om allt går enligt planerna. har precis målat naglarna med trind något repair nagellack som ska stärka naglarna hoppas det funkar! vill också ha långa fina naglar! =)




Inga kommentarer: