Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

lördag 5 april 2014

5/4

Älskar vädret, älskar helg! allt känns helt enkelt  toppen just nu!
efter jobbet igår tog jag och sandra en powerwalk på 1,5 h tiden går så fort när man babblar på..
efter så städade jag hela lägenheten osv, senare hämtade sandra upp mig och vi åkte till maxi och köpte diverse godsaker, försökte dock vara relativt nyttiga med jordgubbar och så, chokladen var kanske inte så bra men men det är ju helg.. vi satt även och planerad en resa till london så om allt blir som tänkte så ska vi nog boka en lite london tripp.
Just nu sitter jag framför tv:n och har precis ätit frukost ska fixa mig och så eftersom jag ska iväg och dansa vid tolv tiden, 2 h zumba och reggaeton kommer blir så bra!! senare mot kvällen ska jag in till örebro för att gå ut och äta på kungsgatan 1, aldrig ätit där förr, hoppas det blir gott, men det spörs.








Inga kommentarer: