Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

måndag 7 april 2014

7/4

Slutar jobbet tidigt nuförtiden, så skönt faktiskt ! har tänkt att börja gå ut och gå efter att jag jobbat klart men idag var det inget vidare väder tyvärr, dock lite ont i halsen så får se om det blir någon zumba idag.. som sagt så gick vi ut och åt i lördags helt ok mat,inte topp men det dög. efter det åkte vi till bilträffen som var i örebro. rasmus tvingade upp mig på ett jävla el skåp så jag knappt kom ner.. haha tappade även min telefon så den paja, ska lämna in den idag,jäkla tur att jag tog trygghetsförsäkring på den, då den inte ens är två månader typ. så himla typiskt att jag har sönder saker.. men det är som det är. åt godaste low carbs chokladen igår, trodde den skulle vara dyng äcklig men den överträffade mina förväntningar så den blir det att köpa mer :) nu ska jag sluta babbla och få något gjort , föresten måste bara säga att zumba eventet i lördags var grymt, har träningsvärk än..haha 












Inga kommentarer: