Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

söndag 11 maj 2014

11/5

Solade nyss, känner mig sjukt stekt, så konstigt ibland är det jätte skönt och svalt att sola och ibland känns det som man ska avlida, kändes så idag. har börjat inse att jag är redbull beroende ibland får jag ett sånt sug att jag skulle kunna slå ihjäl någon. så då typer springer jag iväg till Konsum och köper sockerfri redbull, släcker törsten så bra och är hundra gånger godare än dricka. är faktiskt inte speciellt förtjust i cola osv. men eftersom energidryck inte är speciellt bra så ska jag försöka sluta, så då får loka släcka  min törst. loka strawberry ice cream är för god! 
har bara tagit det lugnt i helgen grillat hos mamma och pappa och kollat mello festivalen. vet ej om man ska skratt eller gråta! följde även med mamma och simmade i torsdags kväll eller ah hon mer eller mindre tvingade med mig. eftersom simning är bland det tråkigaste jag vet. ska väl ta och börja med maten nu, så bye bye 






Inga kommentarer: