Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

lördag 3 maj 2014

3/5

Helg helg, synd bara att det inte är sol väder. har inte vart iväg till solriume på ett bra tag med tanke på att det varit så fint väder men nu är det nog dags snart. sitter just nu och kärar ner mig i kläder från charlotterusse men tyvärr ser det ut som dom inte fraktar till sverige, kanske är bra dock, då jag ska försöka spara så mkt som möjligt till london resan :) har länge letat efter såna här nike air thea skor men dom är typ slutsålda på alla svenska internet sidor och i butik har jag inte ens sett till dom. hoppas på bättre tur när vi åker iväg. skulle kunna dö för dom skorna alltså..
nog om mitt shopping beroende. 
Igår besiktade vi bilen, så nu kan jag glida runt i rasmus gröna sommarbil som jag älskar mer än den vi köpte för någon månad sedan, tycker den är så himla stor och otymplig tyvärr, är nog bara ovan men hursom. Var på 20 år kalas igårkväll för rasmus kusin pontus. åt smörgsås tårta och annat gott! idag tänker jag bara slöa kanske ta och promenad och ikväll ska vi äta hos rasmus mamma. 
har Glömt berätta om att jag va på bio föra fredagen, kollade premiären utav the other women, ni som vet med er att ni älskar tjej filmer måste bara se den, bästa på länge! har även beställt sling och klipp tid så jag kan bli lite vårfin :)





Inga kommentarer: