Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

torsdag 1 maj 2014

1/5

oj vad längesedan jag skrev här.. vädret den senaste tiden har vart underbart har åkte till mamma och pappa och solat efter jobbet typ varje dag.
vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta de senaste veckorna, har firat påsk umgåtts en hel del med sandra och grillat. förra helgen var jag hemma hos sandra tsm med Jessica, vi åt god mat bokade resa till london och senare på kvällen gick vi ut på gastro och tog en drink, tog en hel del bilder, men min telefon gav upp häromdagen så den är tyvärr på lagning igen!! hoppas hoppas att inte alla bilder försvinner!  annars så har jag fått hem sjukt snygga träningsbyxor, och i veckan köpte jag en ny stay in place sport bh ochigår klickade jag även hem 2 snygga träningstoppar från hm, med lite rabatter osv så gick de endast loss på 129 kr.. kommer blir toppen till budypumpen och spinningen som vi har börjat med på söndagar! valborg blev en lugn kväll tsm med min älskning, åt pizza och kollade prettywoman inget supa här inte =)




Inga kommentarer: