Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

onsdag 19 februari 2014

19/2

eftersom jag inte har bloggat på ett tag så tänkte jag att jag skulle  ta och berätta lite kort vad jag har haft för mig de här senaste dagarna..
förra veckan slöade jag mest efter jobbet, laga lite mat osv, var på hockey med rasmus och farfar, dansade galnaste burlesque passet och höll på att dö av utmattning på badmintonen, var sjukt längesen jag hade sån träningsvärk. på lördagen åkte jag och rasmus till örebro för lite shopping, köpte nya gardiner träningskläder trosor osv, blev lite fest med sandra på kvällen och i söndags blev det dancehall..
den här veckan har det inte hänt speciellt mkt, har bakat lite kladdmuffins,marskrisp och lagat hemmagjord pizza. idag har jag storstädat hela lägenheten hängt upp nya gardiner, tvättat och massa... fick även besök utav jennie,vi laga lite mat och sola. så sjukt skönt att sola och man känner sig mkt fräschare, blir snyggt med lite bränna till min neon gula tränings topp som jag köpte i helgen, har blivit lite väl mkt gottigheter nu ett tag så det är dags att dra igång med träningen nu! :)













Inga kommentarer: