Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

söndag 2 februari 2014

läggdags

borde egentligen gå och lägga mig men jag har fastnat framför tv:n och sitter och kollar mma, tungvikt.. så himla roligt att se, eller roligt och roligt snarare spännande.. önska att jag också var sådär grym på att slåss. anyway  ska iväg och fixa till mina naglar imorn, ska bli skönt och känna sig lite fräsch, älskar att  unna mig själv saker, som ni kanske har märkt... men ska bli slut på det, från och med nästa lön ska jag bara spendera 2000 på mig själv, kommer bli svårt men jag vill spara lite så det måste funka liksom.har funderat lite på keratinbehandling osv men det får nog vänta ett tag. nåja jag ska väl ta och gå och lägga mig, så jag kommer upp i hyfsad tid imorgon. 


2 kommentarer:

Sara sa...

Har du gjort en keratinbehandling förut? Hur mycket kostar det ungefär och vart är de bäst att göra den? :)

Linnea Ahlberg sa...

Hej. Nej det har jag inte, min frisör rekomenderade deg till mig nu när jag håller på och bleker mitt hår, hade tänkte och göra det när jag fått den färg på håret som jag vill ha, så kan tyvärr inte svara på den frågan än, men vad jag har hört så ska det vara väldigt bra. Och jag har för mig att det inte brukar kosta mer än runt 500 sen är det väl olika beroende på vart man går osv