Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

söndag 12 januari 2014

1/12

startade dagen med lite badminton i stråhallen,gick väl sådär då jag har sån sjuk träningsvärk sedan klättringen igår så jag vet inte vad.. Har lagat köttgryta idag, haha vad ska man säga liksom?kommer förmodligen aldrig göra det igen, det gör ju inte saken bättre att jag just nu sitter och kollar på junior masterchef där dom är helt sinnes duktiga, hursom så har jag hunnit med att städa hela lägenheten och nu sitter jag bara i soffan och slöar och det kommer jag nog att göra hela kvällen. Rasmus har åkt och jobbat natt och jag ska väl gå och lägga mig hyfsat tidigt då jag ska upp och jobba imorgon. skar upp lite frukt såhär på kvällskvisten, måste börja mitt nyttiga liv, haha det brukar låta så men man kan ju allt försöka, har börjat följa massa inspo konton på insta osv  så att motivationen förhoppningsvis ska komma :)



Inga kommentarer: