Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

lördag 11 januari 2014

tillbaka

Nu var det väldigt längesedan som jag skrev här på bloggen, har inte haft lust eller vilja att skriva, men idag fick jag ett mejl angående en kommentar från en anonym läsare som ville att jag skulle uppdatera bloggen, så varför inte liksom? kan inte lova en super duper uppdatering, men jag ska försöka så gott jag kan. uppdaterar jag inte här, kan ni alltid följa mig på instagram istället, lite bättre uppdatering där.                               ( Ahlberglinnea)
har så mkt som jag har gjort att jag inte ens vet vart jag ska börja liksom..  jobbar osv så man har väl inte världens intressantaste liv, men har iallfall fixat min första tatuering och jag är galet nöjd!!! gjorde inte alls lika ont som jag trodde det skulle göra, vet ej om det är possessivt eller inte då man gärna vill ha fler efter första... känner att mitt skrivande blir lite luddigt men men, har iallafalll vart iväg och klättrat idag för första gången, och ja vad ska man säga, så sjukt mkt jobbigare än vad jag hade föreställt mig, men var också väldigt kul, dock är mina händer typ helt köttade, men det är som det är..  har för övrigt börja spelar badminton 2ggr i veckan, så imorgon ska vi iväg och röra på fläsket. till veckan börjar äntligen burlesquen också, om jag är glad :) tänkte slänga in lite bilder från veckan kanske, ska även försöka fixa fram lite andra bilder, bildbomb osv. 






Inga kommentarer: