Välkommen

Kontakt: linneaahlberg@hotmail.com

onsdag 29 januari 2014

29/1

Vart som sagt utgång i lördags, det var ett tag sen så det var riktigt kul! längesen jag hade så kul ute. jennie och jag tog bussen till Örebro där min syster hade gjort taco gratäng, mums! drog till strömpis vid 11 tiden och åkte därifrån sisådär vid 2 tiden, dansade i princip kontant.åkte hem till syster en sväng där rasmus skulle hämta oss. dock hade han somnat, för ovanlighetens skull... och vi satt och en stund i soffan och väntade,vi somnade typ direkt.. haha jag sov i bussen ditt, somna efter strömpis och somna i bilen hem, haha jag måste vara världens tröttaste person. man får vara trött ibland.. 
ska snart ställa mig och laga lite mat,skulle egentligen på hockey ikväll man jag kan tyvärr inte skippa mitt älskade burlesque, typ det som jag ser farm emot hela veckan, om ni inte dansat burlesque någon gång så bör ni testa!!!galet kul 










min mobilkamera suger ! måste verkligen skaffa en ny!

Inga kommentarer: